Prezentul document prezintă informații privind protecția datelor și oferă o prezentare generală a modului în care datele persoanelor fizice care intră în relație cu noi sunt colectate și prelucrate de către Alsen Energy Consulting SRL în cadrul utilizării site-ului web, soluționării unor cereri, reclamații sau executării unor obligații contractuale, precum și cu privire la drepturile pe care le aveți în temeiul legii privind protecția datelor. Datele exacte care sunt prelucrate și modul în care acestea sunt utilizate va depinde în principal de tipul și scopul prelucrării. Activitatea de prelucrare a datelor personale se va face în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare ”GDPR”).
1. Cine răspunde de prelucrarea datelor mele și pe cine trebuie să contactez în legătură cu prelucrarea datelor?
Alsen Energy Consulting, în calitate de Operator de date, este entitatea responsabilă pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in sensul stabilit de GDPR, acționând atât nemijlocit în prelucrarea datelor cu caracter personal, cât și prin terți care actionează în calitate de Persoane Împuternicite de Operator, în condițiile de siguranță și confidențialitate stabilite. Alsen Energy Consulting este responsabilă de furnizarea către persoanele fizice a informațiilor complete despre prelucrarea datelor personale, prin transmiterea de informări în acest sens. Dacă aveţi întrebări sau solicitări cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactaţi:
Alsen Energy Consulting SRL
Adresa :Str.Stolnicului 6-10, ap.13, Sector 1, Bucuresti 011394
Email: office@alsen.ro
2. Ce surse folosim și ce date personale prelucrăm?
Prelucrăm datele personale pe care le primim direct de la clienții noștri sau persoane cu care intrăm în contact prin intermediul relației de afaceri, a raporturilor contractuale sau prin gestionarea canalelelor de comunicare a solicitărilor și reclamațiilor (website, platforme de social media, linie telefonică asistență). De asemenea, în cazul în care este necesar, prelucrăm datele personale pe care le obținem din surse accesibile publicului (de exemplu register de carte funciară, Registrul Comerțului, Registrul de fundații și asociații, presă, internet) sau care ne sunt trimise de partenerii noștri comerciali sau de alte părți terțe în baza unui motiv autorizat. Minorii nu trebuie să prezinte nicio informație cu caracter personal fără consimțământul părinților sau tutorilor lor. Recomandăm ca toţi părinţii să-și informeze copiii în legătură cu utilizarea responsabilă și în condiţii de siguranţă a datelor personale pe Internet. Dacă societatea descoperă că informaţii personale de la copii au fost colectate în necunoştinţă de cauză, vor fi imediat eliminate din înregistrări în măsura practic posibilă. Principalele categorii de date personale relevante pe care le prelucrăm, colectate în funcție de specificul activității care presupune colectarea, sunt următoarele:
3. De ce prelucrăm datele dumneavoastră (scopul prelucrării) și care este baza legală?
Prelucrăm datele personale în conformitate cu prevederile GDPR în următoarele scopuri:
Activitățile ce au la bază interesul nostrum legitim constau în:
4. Cine va avea acces la datele dumneavoastră personale?
Departamentele din cadrul societății noastre, care au nevoie de acces la datele dumneavoastră pentru a putea îndeplini cerințele contractuale și legale, vor primi acces la aceste date. Furnizorii de servicii și agențiile cu care defășurăm activități, pot, de asemenea, să primească datele în aceste scopuri, cu condiția de a menține confidențialitatea prin intermediul unui acord de confidențialitate sau a unei obligații statutare. Aceste companiipartenere se încadrează în categoriile de servicii IT, logistică, servicii de tipărire, telecomunicații, juridice, consiliere și consultare, precum și vânzări și marketing. Ca destinatari potențiali ai datelor cu caracter personal menționăm organele și instituțiile publice, dacă există o obligație statutară sau oficială de a face acest lucru.
5. Unde sunt păstrate datele dumneavoastră personale?
Datele personale sunt păstrate în Spațiul Economic European. Datele vor fi trimise către locații din state din afara Uniunii Europene doar dacă:
6. Cât timp sunt stocate datele dumneavoastră personale?
Datele personale vor fi stocate doar atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor în care au fost colectate, pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale și legale, în fiecare caz în parte. În cazul în care datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale sau legale, acestea vor fi șterse periodic, cu excepția cazului în care este necesară o prelucrare temporară ulterioară în următoarele scopuri:
7. Care sunt drepturile dumneavoastră de protecție a datelor în calitate de persoană vizată?
În limitele și condițiile prevăzute de GDPR, fiecare persoană vizată își poate exercita dreptul:
Fiecare persoană vizată are, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, care poate fi contactată la adresa: http://www.dataprotection.ro/
De asemenea, vă puteți retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale în orice moment. Vă informăm că această retragere se va aplica pentru viitor și nu va afecta legalitatea prelucrărilor realizate anterior retragerii consimțământului.
8. Este necesar să ne furnizați date personale?
Este necesar să ne furnizați datele personale necesare fiecărui scop specific pentru ca noi să putem stabilim și să menținem o relație de afaceri și să ne îndeplinim obligațiile contractuale sau legale obligatorii asociate acestui lucru sau când legea ne obligă să colectăm aceste date. Fără aceste date, de obicei, nu vom putea încheia un contract sau nu vom putea executa acest contract sau nu vom putea soluționa o cerere/reclamație.
Mai exact, cerințele privind declarațiile fiscale sau combaterea spălării banilor ne obligă să verificăm documentele de identitate înainte de a stabili o relație de afaceri cu dumneavoastră; trebuie să aflăm și să înregistrăm numele, locul și data nașterii, naționalitatea, adresa și datele de identificare. Pentru respectarea aceastei obligații, trebuie să ne furnizați informațiile și documentele necesare, iar dacă nu ne furnizați informațiile și documentele necesare, nu vi se va permite să încheiați sau să continuați relația de afaceri.
9. În ce măsură va fi automatizată luarea deciziilor?
Pentru a stabili și menține relația de afaceri, nu luăm decizii complet automatizate în conformitate cu articolul 22 GDPR. Dacă vom folosi această procedură în cazuri individuale, vă vom oferi informații separate, dacă acest lucru se cere în temeiul legii.
10. Realizăm o profilare a persoanelor vizate?
Prelucrarea datelor dumneavoastră nu este automatizată. Pe cale de excepție, prelucrarea datelor poate fi automatizată doar în unele cazuri în scopul de a evalua anumite aspecte ale Dumneavoastră într-un mod personal (profilarea), când folosim instrumente de evaluare pentru a vă oferi informații și sfaturi specifice despre produse sau servicii. Acestea fac posibilă comunicarea și publicitatea (inclusiv cercetarea pieței și a opiniei publice) într-un mod care să răspundă nevoilor dumneavoastră.
11. Cum asigurăm securitatea datelor cu caracter personal?
Alsen Energy Consulting se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri, securitate informatică etc.) în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal și a modului în care sunt prelucrate aceste date. Angajații noștri au obligația de a păstra confidențialitatea și nu pot divulga ilegal datele cu caracter personal pe care le prelucrează în cadrul activității lor. De asemenea, ne asigurăm că partenerii noștri contractuali care au acces la datele cu caracter personal și care acționează în calitate de persoană împuternicită, acționează numai în conformitate cu instrucțiunile primite de la Alsen Energy Consulting și numai respectând cerințele de securitate și confidențialitate în limitele impuse.